فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت اول : فاکتور صفحه

ما در فاکتور صفحه عوامل را به قطعات پازل مانندی تقسیم میکنیم که با چینش آنها در کنار یکدیگر نهایتا به شمایلی درست و کامل از رتبه بندی گوگل میرسیم. به نظر می رسد که صدها سیگنال وجود دارد و ما نمیتوانیم هرگز صددرصد از همه پارامترهای دخیل در ماجرا مطمئن باشیم. همچنین الگوریتم گوگل هر ساله هزاران بار تغییر میکند، بنابراین معیاری است که دائما در حال تغییر است اما ما سعی میکنیم با بهترین عملکرد همواره آپدیت و دقیق باشیم. در بخش های بعدی بطور مفصل در خصوص عواملی چون محتوا، لینکها، یادگیری ماشین، گسترش سایت، دامنه، موبایل، سرعت و … صحبت خواهیم کرد. ابتدا اجازه دهید بطور ساده المانهایی که گوگل برای رنک دادن به صفحات شما استفاده میکند را با هم بررسی کنیم.

فاکتور صفحه : ۱-۱۰

تگ عنوان

این تگ در سایت استفاده می شوند تا به گوگل و بازدیدکنندگان بگویند سایت شما بطور دقیق در چه موردی فعالیت می کند. بر طبق اعلام MOZ، تگ های عنوان یکی از مهمترین عوامل سئو صفحه بشمار میروند. در اینجا توضیحاتی در خصوص تاثیرگذاری آنها روی رنک صفحه شما ارائه خواهیم کرد :

کلمات کلیدی که مایل هستید در آنها رنک پیدا کنید را در تگ عنوان قرار دهید.
هر کلمه کلیدی که به تگ عنوان نزدیکتر باشد از اهمیت بیشتری برخوردار میشود و وزن بیشتری را دریافت میکند (منظورم دقیقا این است که عبارت کلیدی خود را در ابتدای عنوان قرار دهید).
کلمه کلیدی اصلی – کلمه کلیدی ثانویه | نام تجاری

تگ عنوان شما بایستی توسط کاربر انسانی نوشته شود. در نتیجه حسی منطقی در آن ایجاد میشود (بجای یک مشت کلمه کلیدی تولید شده توسط ربات!).
تگ عنوان خود را در سراسر وبسایتتان تکرار نکنید چرا که میتواند تاثیری عکس داشته باشد (منظورم دقیقا این است که یک عنوان را حتی در بیش از یک صفحه استفاده نکنید).

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *